הטעויות שנעשו בקידום הרפורמה | פינת הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on הטעויות שנעשו בקידום הרפורמה | פינת הפרשנים

    לאחר לילה של מחאות, כששום דבר עוד לא ברור לאן פני החקיקה, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם הפרשנים ישי כהן ועו"ד רוני פאלוך שהסבירו מה לא היה נכון בדרך קידום הרפורמה. לשיחה הצטרך גם ח"כ ניסים ואטורי שהודיע שהחקיקה לא תיעצר לגמריי | האזינו

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש הודיע נתניהו לשר הביטחון יואב גלנט כי הוא מעבירו מתפקידו, לאחר שיצא בהצהרה שצריך לעצור את חקיקת הרפורמה במערכת המשפט. מפגיני השמאל יצאו למחות בעיקר בתל אביב, הבעירו צמיגים, וחסמו את איילון למשך שעות ארוכות.

    נתניהו כינס במהלך הלילה התייעצויות עם כלל הגורמים בקואליציה, ולפי שעה נראה כי בכוונתו לעצור את החקיקה. הפרשנים רוני פאלוך וישי כהן שוחחו על כך עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר"

    עו"ד רוני פאלוך פתח את השיחה: "לא השתנה שום דבר מאז שיצאנו לבחירות. נעשו כל מיני צעדים בצדק, אבל לא בחוכמה. גילינו באיחור שיש בישראל חונטה שסבורה שהיא מלח הארץ".

    "הם החליטו שמי ששירת בחיל האוויר או ביחידות מסוימות הוא מלח הארץ. בעיני ראשי הישיבות ותלמידי החכמים הם מלח הארץ" הוסיף פאלוך. "זה ברור שלצד השמאלי יש צביעות ומוסר כפול. הייתי בטוח שיש להם כבוד עצמי".

    ישי כהן: "גם סמוטריץ אומר שנעשו טעויות קשות בדרך. מרגע מסיבת העיתונאים של יריב לוין החלו המחאות. נכון שהם רוצים להפיל את הממשלה, אבל יש שם רבים שבאמת חוששים לדמוקרטיה"

    "לא הייתה שום הסברה לציבור. במצב הנוכחי, המסר של החרדים היא שהרפורמה חשובה אבל המחיר לא שווה. הערכה היא שנתניהו יודיע על עצירת החקיקה" הוסיף כהן.

    ח"כ ניסים ואטורי הצטרף לשיחה ואמר: "יש הידברות תמיד ביננו לבין האופוזיציה. ההתלהמות ברחוב עברו כל גבול, אנחנו צריכים לחשוב מחדש מה אנו עושים. אני יודע שהמחאות לא ייפסקו, גם אם נעצור את החקיקה הם ימשיכו להפגין. יש שם מפגינים שבכל מצב יפגינו נגד נתניהו".

    "אני חושב שצריך להודיע שממשיכים ברפורמה, אפשר לדחות מעט את ההצבעה" הוסיף ואטורי.

    האזינו:



    0 תגובות